Friday, July 20, 2012

Walking on Gold

Hi there! I have just left Oporto. I'm back in my parents' house. I still have tons of things to do. I'm leaving to Oslo in the beginning of August. Until there I'm hopping I can manage to arrange sometime to make new posts. The day before yesterday, when I got home me and my sister went for a walk after dinner, here are some pictures. Hope you like my new shoes!!!
Olá gatíssimos seguidores! Acabei de voltar do Porto, estou de volta à casa dos meus pais. Depois de um período muito cansaativo e aterefado ainda tenho imensa coisa a prepara para o Erasmus em Oslo. Vou partir no início de Agosto mas espero conseguir algum tempo para fazer algumas novas publicações. No dia em que cheguei fui dar um passeio com a Sara e aproveitámos para tirar algumas fotos e mostrar os meus novos sapatos, já da colecção Outono\Inverno da Zara.









XOXO,





No comments:

Post a Comment